Äidit ovat puolet ajasta ihania ja yllättäviä. Se toiset puolet on jotain ihan muuta. Ärsyttävää.

Esim. Jos mun äiti on kavereiden kanssa illallastamassa, ja joku kaveri voivottelee kun " Voih! Mulla on viikon päästä kokus, ja mä en millään pystyisi hoitaa Maria ja Siniä..." tai " On se niin vaikeata nykyään löytää lastenhoitajaa..."
Silloin äitini ehdottaa, että meidän Nettehän tykkää olla pikkusten kanssa ja varmaan ihan mielellään ottaa lapsukaiset hoitoon. Sitten kotiin tultuaan se on jo ehtinyt hoitaa mulle parihoitokeikkaa. Kiitos rakas äiti.

Ja eilen oli yksi niistä illoista, kun meille tulee lapsia hoitoon. Miika ja Matias ovat ihan kilttejä ja hyvätapaisia. Meidän oli tarkoitus pelata lautapelejä ym. muuta hauskaa, mutta pojat olivat severran ujoja, etteivät halunnut. Sitten pojat pelasivat PS2 ja mä olin koneella. Pojat halusivat kuunnella samalla crazy frogia. Ja meillä kone on olohuoneessa, ja keittiöön sekä vessaan mennessä meni tietokoneen ohi ja näki näytön. Ilta meni siinä, että Crazy Frog raikui, pojilla tuli koko ajan "vessahätä" tai "jano". Oikeasti pojat urkkivat koko ajan tekemiäsini. Onneksi lopuksi saatiin jotain small talkingia aikaiseksi :)